تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

در این سایت قصد داریم شرح کاملی درباره دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه این دستگاه ها در چه مدل هایی ارائه می شوند و هریک دارای چه خصوصیاتی می باشند و نیز نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به چه صورت می باشد ارائه نماییم
در ضمن درباره خواص و مشخصات آب سالم و بهداشتی توضیحاتی را بیان نماییم

فیلتر تصفیه آب خانگی

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ


نحوه کار دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای ( اسمز معکوس RO)

 

دستگاه تصفیه آب خانگی، آب ورودی را در شش مرحله به شرح ذیل مورد تصفیه قرار می دهد


تصفیه آب خانگی

 

فیتلر مرحله اول , فیلتر پلی پروپیلن:

این فیلتر از جنس پلی پروپیلن 100 % خالص فشرده 5 میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق , می باشد و پوسته شفاف این مرحله زمان تعویض این فیلتر را به سادگی نشان می دهد.

 

مرحله دوم  , فیلتر کربن پودری:

کربن بکار رفته در این فیلتر از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت حذف کلر ، تری هالومتان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها ,رنگ ، طعم و بوی آب , می باشد.

 

مرحله سوم , فیلتر کربن بلاک:

کربن بکار رفته در این فیلتر از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب , می باشد . ساختار خلل و فرج این فیلتر برای حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی در نظر گرفته شده است . این فیلتر شامل دو لایه از جنس پلی پروپیلن جهت پیش تصفیه می باشد.

 

مرحله چهارم , ممبرین:

عملکرد غشای ممبرین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.001 میکرون، از جمله مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلایندههای میکروبیولوژیکی از قبیلاندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و… می باشد . ممبرین های با کیفیت بالا دارای استاندارد های NSF , ANSI بوده و املاح و مواد مضر را تا 98 % حذف می کند.

 

مرحله پنجم ,فیلتر کربن خطی:

کربن این فیلتر از جنس پوسته نارگیل جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب, می باشد .

از آنجا که آب پس از ذخیره در مخزن از این فیلتر عبور می کند , چنانچه آب به مدت طولانی در مخزن مانده و طعم و بوی آن تغییر پیدا کرده باشد با عبور از فیلتر مرحله پنجم تغییرات صورت گرفته بهبود می یابد .

 

مرحله ششم , فیلتر بیو سرامیک مواد معدنی زرد:

این فیلتر تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان را در حد استاندارد را به آب تصفیه شده اضافه می نماید و در عین حال سبب بهبود طعم آب تصفیه شده می شود و به لحاظ پزشکی و بهداشتی ضروری می باشد.


دستگاه تصفیه آب خانگی دارای قابلیت اضافه نمودن دو فیلتر زیر علاوه بر فیلتر های ذکر شده می باشند که به بهبود آب تصفیه شده کمک می نماید.

 

این فیلتر ها عبارت اند از :

 

فیلتر قلیایی:

این فیلتر با بالا بردن PH آب باعث قلیایی شدن آب تصفیه شده خروجی می شود.

 

فیلتر ماورای بنفش :(UV)

این فیلتر با تولید پرتو فرابنفش، باعث ضد عفونی یا گند زدایی آب شده و میکروب ها و باکتری ها را ازبین می برد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی