تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

در این سایت قصد داریم شرح کاملی درباره دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه این دستگاه ها در چه مدل هایی ارائه می شوند و هریک دارای چه خصوصیاتی می باشند و نیز نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به چه صورت می باشد ارائه نماییم
در ضمن درباره خواص و مشخصات آب سالم و بهداشتی توضیحاتی را بیان نماییم

تصفیه آب خانگی 3

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ

قسمت سوم :


- سیستم تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس (RO) املاح موجود در آب را تا حد قابل توجهی حذف می کند:


در دستگاه تصفیه آب خانگی به روش (RO)  املاح موجود در آب مانند نیترات ، نیتریت و کلر ... را که برای بدن مضر می باشد را از آب حذف و در مرحله ششم مواد معدنی مورد نیاز بدن مانند کلسیم ، منیزیم و ... را به آب اضافه می نماید.

 

آب تصفیه خانگی


دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس(RO) از چه تجهیزاتی ساخته شده است؟


- شیر آب ورودی:

شیری که آب ورودی به دستگاه تصفیه آب خانگی را تأمین می کند.


- فیلتر های پیش تصفیه:

آب ورودی به دستگاه تصفیه آب خانگی ابتدا به مخزن پیش تصفیه می رود که در این قسمت گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله و رسوبات دیگر حذف می شود و باعث بهبود رنگ و طعم آب و حذف کلر می گردد.

 

این ذرات اثرات مخرب روی فیلتر ممبران (MEMBRANE) دستگاه تصفیه آب خانگی که مهمترین فیلتر برای تصفیه آب است گذاشته و باعث کاهش عمر مفید فیلتر ممبران (MEMBRANE) دستگاه تصفیه آب خانگی می شود.


- ممبران (MEMBRANE):

این فیلتر برای حذف املاح بسیار ریز در حد 0.001 میکرون شامل مواد آلی و غیر آلی حل شده در آب می گردد. این آلاینده ها شامل ویروس ها، باکتری ها، نیترات، نیتریت، فلزات سنگین مانند جیوه، سرب، روی و ... می شود.

 

- مخزن ذخیره سازی آب تصفیه شده در دستگاه تصفیه آب خانگی:

آب خارج شده از فیلترممبران (MEMBRANE) وارد مخزن تحت فشار 15 لیتری دستگاه تصفیه آب خانگی شده و در آنجا برای مصرف ذخیره می شود ( مخزن این دستگاه از جنس مواد بهداشتی بوده و از طعم دار شدن و بو گرفتن آب جلوگیری می کند.)

 

- فیلتر پوسته نارگیل:

این فیلتر بو و طعم  نامطبوع آب را حذف می نماید.

 

- فیلتر مینرال ( مواد معدنی(

این فیلتر مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان از جمله کلسیم، منیزیم و ... را به آب اضافه می نماید نا آب خروجی دستگاه تصفیه آب خانگی حاوی املاح مورد نیاز بدن باشد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی