تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

در این سایت قصد داریم شرح کاملی درباره دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه این دستگاه ها در چه مدل هایی ارائه می شوند و هریک دارای چه خصوصیاتی می باشند و نیز نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به چه صورت می باشد ارائه نماییم
در ضمن درباره خواص و مشخصات آب سالم و بهداشتی توضیحاتی را بیان نماییم

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ


آیا قصد خرید تصفیه آب خانگی را دارید


اگر قصد دارید یک دستگاه آب شیرین کن خانگی (دستگاه تصفیه آب خانگی) خریداری کنید قبل از هرچیز می بایست در خصوص عملکرد و قابلیت های دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر اطلاعاتی را کسب کنید. ابتدا سعی نمایید با نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی و مراحل تصفیه آب در این سیستم ها آشنا شوید اینکه نحوه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظرتان به چه روشی اقدام به تصفیه آب می نماید. پس از آن هنگام خرید باید پرسشهایی را از فروشندگان تصفیه آب خانگی بپرسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.


تصفیه آب خانگی و آب تصفیه خانگی


این حق هر فردی است که قصد دارد برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی خود و خانواده اش هزینه کند و مسلما هیچ کس دوست ندارد پول خود را برای خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی غیر استاندارد هدر بدهد و تصفیه آب خانگی ای خریداری نماید که علاوه بر غیر کارآمدی سلامتی  خود و خانواده اش تهدید نماید در نتیجه لازم دانستم تعدادی از مهمترین پرسش هایی که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب ضروریست را برای شما بیان نمایم


پاسخ به این سوالات شما را در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت که ضامن سلامتی شما باشد راهنمایی می کند


یک : نمونه ای از آب آشامیدنی خود را به آزمایشگاه برده و از نظر موارد زیر آن را بررسی نمایید:

 اسیدی و قلیایی بودن آب ، میزان آرسنیک ، کادمیوم ، کلر ، هدایت الکتریکی ، سختی ، گازهای محلول ، آهن ، سرب ، مس ، جیوه و سایر فلزات سنگین، نیترات ، مواد آلی ، کدورت (کدریت) ، سولفات سدیم و همچنین در صورتی که از آب چاه استفاده می نمایید یک آزمایش میکروبی نیز از آب مصرفی به عمل آورید.


دو : درباره آثار منفی که آلاینده های موجود در آب آشامیدنی چه می دانید؟

شما می توانید درباره آلاینده های آب تحقیق نمایید و علل اصلی استفاده از تصفیه آب خانگی را متوجه شویدو

حتما درباره آلاینده های آب مطالب خوب و مفیدی را برای شما عزیزان در این وبلاگ قرار خواهم داد تا بیشتر با این آلاینده ها و مضرات آن ها بیشتر آشنا شوید.


سه:  آیادرباره انواع انتخاب هایی که می توانید داشته باشید تحقیق کرده اید؟

شما می توانید در اینترنت تحقیق نموده و دستگاه تصفیه آب خانگی که برای شما مناسب است و نیاز شما را برطرف می نماید را انتخاب کنید.

 

چهار: آیا شرکتی که قصد دارید تصفیه آب خانگی را از آن خریداری کنید قابل اطمینان و معتبر می باشد؟ آیا محصولات آنها استانداردها و کیفیت لازم را داراست؟

در این مورد قبلا توضیحاتی را در سایت قرار دادم  که می توانید مطالعه بفرمایید.

 

پنج: دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر ساخت و محصول کدام کشور است؟ آیا مونتاژ داخل است یا به صورت پک وارد شده است؟


شش: میزان فضایی را که دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظرتان اشغال می نماید چقدر است ؟

 

هفت: مقدار مصرف آب آشامیدنی شما و خانواده تان چقدر است؟

متناسب با میزان مصرف آب خانواده اقدام به خرید تصفیه آب خانگی زیرا ظرفیت تصفیه آب توسط دستگاه تصفیه آب خانگی ها در طول شبانه روز متفاوت است

 

هشت: کدام محل در منزلتان را برای نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی در نظر گرفته اید؟

زیر سینک آشپزخانه روی دیوار یا روی پیشخوان آشپزخانه و ...

 

نه: آیا نحوه نگهداری و زمان تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی را می دانید؟

حتما در این موارد مطالعه نمایید و از فروشندگان در این مورد پرسش نمایید البته شرکت هایی که اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب خانگی می نمایند خود در زمان سرویس و تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی با شما تماس می گیرند که این باعث راحتی و سادگی کار رسیدگی به دستگاه تصفیه آب خانگی منزلتان می شود

 

آب تصفیه خانگی

 

ده: نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی توسط چه کسی انجام می گیرد؟ آیا از طرف شرکت فروشنده دستگاه تصفیه آب خانگی نصب و راه اندازی می شود؟ 

نکته مهم در زمان نصب این است که باید میزان TDS آب خروجی توسط نصاب دستگاه تصفیه آب خانگی تنظیم گردد تا آب خروجی سالم باشد و زیاد و کم بودن TDS آب در سالم بودن آب خروجی تصفیه آب خانگی بسیار مهم می باشد.

درباره TDS و اینکه این فاکتور در آب به چه معنا می باشد در روز های آینده مطالبی را قرار خواهم داد


یازده: هزینه سالیانه نگهداری، سرویس و تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظرتان چه میزان است؟

 

دوازده: میزان مصرف برق دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر است؟ شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر چگونه است؟ کدام قطعات نیاز به تعویض دوره ای داشته و کدام قطعات در صورت خرابی قابل تعمیر هستند و کدامیک قابل تعمیر نمی باشند؟


سیزده: آیا شرکت فروشنده دستگاه تصفیه آب خانگی، قطعات و فیلترهای یدکی دستگاه را نیز می فروشد و آیا در آینده از بابت خدمات آن مطمعن هستید؟


سلامتی را قدر بدانیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی