تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

در این سایت قصد داریم شرح کاملی درباره دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه این دستگاه ها در چه مدل هایی ارائه می شوند و هریک دارای چه خصوصیاتی می باشند و نیز نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به چه صورت می باشد ارائه نماییم
در ضمن درباره خواص و مشخصات آب سالم و بهداشتی توضیحاتی را بیان نماییم

تصفیه آب خانگی یا آب معدنی

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ


تصفیه دوباره آب آشامیدنی با دستگاه تصفیه آب خانگی



تصفیه آب خانگی 01

 

تصفیه دوباره یا مضاعف آب آشامیدنی به وسیله تصفیه آب خانگی ، چه میزان در زندگی امروزی ما مورد نیاز است؟


کیفیت آب آشامیدنی اثر زیادی روی سلامتی افراد و خانواده ها دارد. اگر فکر می کنید با خرید آب معدنی ( آب بطری ) همه آنچه که باید در مورد مصرف آب سالم و پاک را انجام داده اید بهتر است در این باره بیشتر تحقیق و فکر کنید. با صرف نظر  کردن از هزینه ای که بابت تهیه آب بطری می پردازید  باید این را نیز در نظر بگیرید که تحقیقات و خبرها  نشان می دهد نگرانی های زیادی در باره محتویات آب معدنی ها  وجود دارد.


در گذشته ، به دلیل صنعتی نبودن و پایین بودن میزان جمعیت زندگی انسان ها بسیار ساده تر و منابع تامین آب آشامیدنی انسان نیز بسیار پاک تر از امروز بود اما امروزه در اثر رشد جمعیت ، توسعه صنایع و رشد کشاورزی بسیاری عوامل دیگر ، آلاینده های بسیاری وارد منابع تامین آب شرب ما انسان  ها می شوند که نمی توان نسبت به این آلودگی ها بی تفاوت بود


تحقیقات نشان می دهد کشور آمریکا که در اوایل قرن نوزدهم ، از هر پنجاه نفر امریکایی ، به طور میانگین  یک نفر در معرض ابتلا به سرطان بود. در حالی که امروزه از هر 3 امریکایی ، یک نفر در معرض ابتلا به  سرطان قرار دارد. به گفته دانشمندان ، نمی توان تاثیر آلودگی آب شرب را بر این آمار و ارقام نادیده گرفت.


آلاینده هایی نظیر نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کادمیوم و بسیاری دیگر آلاینده ها ، وارد آب آشامیدنی می شوند که به راحتی و توسط تصفیه خانه های معمولی شهری از آب جدا نمی شوند و باید این را مورد توجه قرار دهید که تاثیر این آلاینده ها بر کودکان به مراتب بیشتر از بزرگسالان است. کودکان به دلیل نیاز های جسمی معمولا بیشتر از بزرگسالان آب می نوشند و در نتیجه بیشتر در معرض خطر قرار دارند.


آنچه را که نمی توان نادیده گرفت و مسلم می نماید هیچکس بیش از شما مسئول سلامتی خود و خانواده تان نیست. بهتر است کمی در مورد کیفیت آب آشامیدنی خود تحقیق کنید و در صورت لزوم  از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید البته همان طور که قبلا نیز گفتیم در انتخاب این وسیله بهداشتی باید دقت لازم  را انجام دهید. این را به خاطر داشته باشید که صرفا به این دلیل که آب معدنی درون بطری می باشد و بسته بندی شده است بدان اطمینان نکنید. بسته بندی بودن آب های معدنی ( آب بطری)  به معنای بی خطر بودن و سالم بودن آن نمی باشد که موارد مشابهی از بهداشتی نبودن بعضی از این محصولات را حتما مطالعه نموده اید ودر مورد دستگاه تصفیه آب خانگی نیز صرفا مشابه بودن با دیگر تصفیه آب خانگی ها نشان از خوب بودن و بهداشتی بودن دستگاه تصفیه آب خانگی نیست.


امروزه تهیه دستگاه آب تصفیه خانگی سرمایه گذاری بر روی سلامتی است. زندگی صنعتی و مدرن امروز خطرات بسیاری را و نیز آلودگی ها و بیماری های جدیدی را برای بشریت بوجود آورد و نیز در عین حال راه حل بسیاری از مشکلات را به ما ارزانی داشته است. دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از این راه حل هاست که در بیشتر کشور های دنیا مورد استقبال قرار گرفته است .


حتما در این زمینه تحقیق انجام دهید و آنچه ضامن سلامت شما و خانواده تان بود را انجام دهید.


سعادتمند و سلامت باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی