تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

آشنایی با تصفیه آب خانگی و فروش تصفیه آب خانگی

تصفیه آب خانگی

در این سایت قصد داریم شرح کاملی درباره دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه این دستگاه ها در چه مدل هایی ارائه می شوند و هریک دارای چه خصوصیاتی می باشند و نیز نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به چه صورت می باشد ارائه نماییم
در ضمن درباره خواص و مشخصات آب سالم و بهداشتی توضیحاتی را بیان نماییم

نکاتی مهم در مورد تصفیه آب خانگی

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

 

برخی از اشتباهات در زمان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

امروزه افزایش املاح و  آلودگی های آب تحت تاثیر عواملی چون افزایش جمعیت ، افزایش آلاینده های صنعتی ، فرسوده بودن سیستم های انتقال آب شهری و بعضاً بیماری های عفونی مردم را آگاهانه و منطقاً به سمت دستگاه تصفیه آب خانگی کشانده است و در این میان هم گروهی سود جو با واردات بی رویه قطعات و دستگاه تصفیه آب خانگی بی کیفیت و بدون استاندارد سعی در ماهی گرفتن از این آب گل آلود دارند.

حال در این میان وظیفه فروشندگان آگاه است که برای حفظ سلامتی مردم به آنها در خصوص دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد و با کیفیت اطلاع رسانی نموده و آنها را از لزوم تعویض به موقع فیلترها و استفاده از فیلترهای استاندارد که ضامن سلامتی شان است آگاه کنند.

در این متن مختصراً به برخی از اشتباهات رایج خریداران در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اشاره میکنم.


نکات مهم هنگام تهیه تصفیه آب خانگی

 

پیگیری خرید دستگاه آمریکایی


از پیگیری دستگاه تصفیه آب خانگی ساخته شده در کشورهایی مانند آمریکا، آلمان ،ژاپن و ... خودداری فرمائید . با این کار تنها راه را برای فریب خوردن خود باز میکنید . تکنولوژی اسمز معکوس در این سیستم ها منحصراً در اختیار آمریکا بوده و با توجه به روابط سازنده سیاسی و اقتصادی آمریکا با کشور تایوان این کشور کوچک اما با سرعت در حال توسعه بعنوان مهد ساخت قطعات و دستگاه تصفیه آب خانگی در جهان شناخته شده است . بطوریکه معتبر ترین شرکت های آمریکایی سازنده این سیستم ها امروزه سایت های تولید خود را در گسترده ترین شکل ممکن در تایوان راه اندازی کرده اند و تولیدات با کیفیت بالا و قیمت تمام شده پایین کارخانجاتشان در این کشور را به تمامی کشورهای جهان از جمله کانادا ، اسپانیا ، نروژ و سایر کشورهای پیشرفته صادر میکنند . آگاه شدن از این موضوع کار ساده ایست

 

به وبسایت گوگل سری بزنید و بدنبال شرکت های بزرگ تصفیه آب خانگی در جهان باشید.

بی شک به صدق گفته ما پی خواهید برد.

 

بنابر این وجود بعضی از برندهای تصفیه آب خانگی با نام و یا پرچم کشورهایی چون آمریکا در ایران صرفاً ترفندی کارآمد و کم هزینه ( تنها چاپ یک برچسب کوچک و دلربا و یک بسته بندی )  برای فروش بیشتر دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت پایین در بازار آشفته این محصولات در ایران است .

 

توجه به توضیحات فروشندگان دستگاه تصفیه آب خانگی بدون ارائه مدارک مستدل


چیزی که برای شخص بنده در خرید یک کالا اهمیت دارد صداقت شرکت سازنده آن است  . چه آمریکایی بودن چه  تایوانی بودن چه چینی بودن و یا هر ادعای دیگری در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی باید با ارائه دلیل و مستندات آن اثبات شود . اثبات آن کار سختی نیست . فروشنده میتواند شما را با شماره ثبت جهانی کالا ، قسمت هک شده نام کالا بر روی محصول و قسمت هک شده نام کشور سازنده محصول آشنا سازد . همچنین وبسایت شرکت تولید کننده میتواند گواه خوبی بر توضیحات فروشندگان تصفیه آب خانگی باشد .

 

عدم توجه به جنس قسمت هایی از دستگاه تصفیه آب خانگی که آب با آنها سرو کار دارد


از جمله این قسمت ها میتوان به مواد بکار رفته در فیلتر های کربنی دستگاه تصفیه آب خانگی  که در نمونه های اصلی و بهداشتی آنها از پوسته نارگیل فراوری شده و در موارد غیر اصلی از سنگ زغال استفاده میشود اشاره نمود و یا جنس پلاستیک حوضچه های فیلتر در این سیستم ها نام برد. این مواد مهمترین بخش دستگاه تصفیه آب خانگی بوده و متاسفانه اهمیت آن در هنگام خرید از چشم خریداران این سیستم ها  پنهان است.

 

بی تفاوتی نسبت به استانداردهای دستگاه تصفیه آب خانگی


باید یادآور شوم که در حال خرید یک وسیله بهداشتی هستید . شاید بهداشتی ترین وسیله زندگیتان . در دستگاه تصفیه آب خانگی، آب پس از عبور و برخورد با مواد 6 فیلتر و یک مخزن بطور مستقیم وارد بدنتان شده و از طریق سلولها جذب میشود . سعی کنید همانطور که بهترین مواد غذایی و یا بهترین داروها را میخرید و در هنگام خریدشان به استانداردهای آنها توجه میکنید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیز دقتی دوچندان به خرج دهید . استانداردهای معتبر در این محصولات معمولاً از موسسه ملی استاندارد آمریکا ، بنیاد ملی بهداشت آمریکا و استاندارد اتحادیه اروپا و استانداردای کیفی ایزو است . شماره ثبت و تائیدیه این استانداردهای معتبر جهانی را میتوان از وبسایت این موسسات استاندارد دریافت کرد . شرکتهای واردکننده این سیستم ها در ایران میتوانند به راحتی تصویر استانداردهای اخذ شده توسط شرکت تولید کننده را در اختیار نمایندگانشان قرار دهند  و شما می توانید پیگیر آن از نمایندگان فروش باشید .

 

دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت ارزان


بدنبال دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مناسب باشید نه ارزان . فراموش نکنید میان قیمت ارزان و قیمت مناسب تفاوت از زمین تا آسمان است. آنچه واضح است این است که نمیتوان کیفیت عالی، استانداردهای معتبر جهانی، بکارگیری متخصصان در ساخت و خدمات گسترده را در کنار قیمت ارزان جای داد. که اگر شدنی بود امروز بجای خودروی پراید سوار بر بنزهای با قیمت زیر 20 میلیون تومان بودید!

 

مخزن بزرگ نشانگر توان بالای دستگاه تصفیه آب خانگی


یکی از اشتباهات رایج در میان خریداران دستگاه تصفیه آب خانگی تمرکزشان بر روی دستگاه های با مخازن ذخیره بزرگ در این سیستم هاست . این در حالیست که مخزن باید متناسب با میزان مصرفتان باشد و هیچ تاثیری بر توانایی دستگاه تصفیه آب خانگی ندارد  . بطور مثال خانواده کم جمعیتی که مصرفش 3 تا 5 لیتر در روز است باید نهایتاً از مخزن شش لیتری استفاده کند تا حد اقل یک بار در روز مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی خالی و آب تازه جایگزین آن شود . برای مصارف بیشتر بالطبع استفاده از مخازن دوازده لیتری  و 16 لیتری توصیه میشود .

 

تصفیه آب خانگی با کیفیت


عدم توجه به گواهینامه رسمی نمایندگی فروش تصفیه آب خانگی


متاسفانه ورود افراد غیر متخصص و با تحصیلات پایین در این رسته دغدغه اصلی وزارت بهداشت و تمامی شرکت های معتبر توزیع کننده این سیستم هاست به نحوی که اکثر فروشندگان بدون داشتن گواهی نمایندگی، بصورت جانبی و بعنوان شغل دوم اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب خانگی می کنند.

عدم اطلاع از تفاوت کیفی میان برندها، نا آگاهی از شیوه صحیح تعویض فیلترها، عدم توانایی در دریافت خدمات پس از فروشی همچون سرویس های تعویض فیلتر و تعمیرات و تامین لوازم جانبی این دستگاه ها از جمله معدود مشکلات خرید از چنین فروشگاه هاییست.

 

نکته پایانی درباره تصفیه آب خانگی


در خرید دستگاه های تصفیه آب بیش از هر کالایی دقت کنید ، خرید یک تلویزیون بی کیفیت در بدترین حالت ممکن منجر به ضرر مالی میشود اما خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی بی کیفیت منجر به ورود موادمضر به بدنتان در هر لیوان آب مصرفی شما در شبانه روز خواهد شد . در انتخاب میان خرید یک دستگاه بدون استاندارد معتبر و شناسنامه از یک نمایندگی غیررسمی و نخریدن این دستگا های ضروری ، گزینه پیشنهادی ما گزینه دوم است .

دستگاه تصفیه آب خانگی خود را از میان برندهای معتبر ، نمایندگی های معتبر و با گارانتی معتبر تهیه نمایید.


سلامتی شما آرزوی ماست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
تصفیه آب خانگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی